2015年7月27日星期一

潮玩香港特麗愛3D美術館Trick Eye Museum

係香港,要搵樂趣並唔難,但係要新奇又有趣可能就十級難。近年,3D畫和立體雕像成為玩樂新潮流,由玩樂既角度帶你重新認識藝術。我都係愛好者之一,而早前就到山頂廣場既Trick Eye Museum香港特麗愛3D美術館一遊,今次就同大家有趣分享啦~
首先,玩樂之前一定要清楚知道點去!因為我同友人可算係路痴一名,所以選擇乘搭纜車,然後就苦苦等了一個鐘先買到車票……因為而家係暑假時間特別多人,就算小巴,巴士都好多人排隊,但總比纜車快,當然仲有的士可以選擇。不過雖然多人上山,3D館內並不算多人。

其實來自韓國的特麗愛3D美術館已於2014年12月23日正式登陸香港山頂廣場,不過今次係我第一次去。佔地約7千平方呎,約50幅錯視畫作及展品,全場共分5大主題展區,包括:
(1)Secret Garden 秘密花園
(2)World of Masterpieces 名畫世界
我是想跟她腳對腳啦,可惜我的腳不夠長,夠不到><而且仲差d出唔到黎
(3)Great Adventure 大冒險
享受不到日光浴,先享受燈光浴
這裏有動感遊戲,可以跟大衛對打哦~
Magic~~
(4)Neverland 夢幻樂園
自拍點可以唔預我呀?
 大師級!!
真係好夢幻呀!夢幻到滅火筒下有一張一百蚊,好想挖佢出黎,haha~
(5)Hong Kong Discovery 探索香港
當然最後不能錯過最後的重點,相信好多人都自動走入去佢既懷抱>3<
大約逗留左個半鐘,若果員工空閒時仲可以搵佢地幫手影相。全程笑笑笑,置身於場景中,之後睇返d相都係咁笑。強烈推介仲搵緊樂趣既你地,適合家人,朋友,情侶,齊齊成為主角吧!

香港特麗愛3D美術館 Trick Eye Museum Hong Kong
地址:香港山頂廣場3/F
營業時間:每天早上10時至晚上10時
電話: 2813 1686
Facebook: https://www.facebook.com/trickeyeHongKong
Website: http://www.trickeye.com/hongkong

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!